Domů Nahoru

Často kladené otázky

Přednákupní FAQ

Jak produkty dodáváte?
Jakmile je objednávka dokončena, obdržíte e-mail s instrukcemi pro stahování. Každý produkt lze stáhnout prostřednictvím unikátního odkazu ke stažení. Neposíláme naše produkty na CD / DVD nebo jiném digitálním nosiči.
Za jak dlouho po nákupu dostanu šablonu?
Platbu lze provést kreditní nebo debetní kartou nebo okamžitým zaplacením přes PayPal nebo Moneybookers. Bude trvat 10-15 minut, než šablonu obdržíte.
Má odkaz platnost pouze 24 hodin?
Odkazy na stažení jsou aktivovány na dobu 3 dnů, během kterých budete moci šablonu stáhnout. Pokud odkaz během těchto tří dnů není z technických důvodů aktivní, pak prosím kontaktujte oddělení technické podpory na tel. 775357132 nebo e-mailem na info@koupit-sablonu.cz
Odkaz pro vás zaktivujeme!
Vystavujete fakturu na nákup?
Fakturu si můžete stáhnout pomocí příslušného odkazu v e-mailu s pokyny ke stažení. Ke generování faktury používáme vámi poskytnuté informace z odbavovací stránky.
Bude mi šablona účtována jen jednou?
Mějte prosím na paměti, že platba za vaši šablonu je jednorázový poplatek. Žádné další poplatky se neúčtují.
Je bezplatná technická podpora omezena na dobu nákupu?
Žádné časové omezení není. Můžete kontaktovat náš tým podpory 24/7. Chat (komunikace na chatu je pouze v angličtine)

Nákupní proces

Proč musím svou objednávku ověřit?
Cílem ověřovacího postupu je umožnit bezpečné nakupování pro všechny naše zákazníky. Potvrzení objednávky obvykle netrvá déle než 15 minut. Máte-li nějaké problémy s ověřením, můžete se obrátit na nás prostřednictvím kontaktního formuláře vpravo dole, na tel. 775357132 nebo napsat na e-mail info@koupit-sablonu.cz. Můžete se také obrátit besprostředně na fakturační oddělení dodavatele prostřednictvím chatu (komunikace na chatu je pouze v angličtine).
Nemám telefon pro ověření.
Bohužel, nemůžeme zpracovat objednávku bez ověření. Naše společnost má v této oblasti přísná pravidla. Bez telefonu nemůžeme zákazníkovi zavolat pro potvrzení objednávky, tudíž v takovém případě je zákazník povinen nám poskytnout dokumenty, které prokazují pravost objednávky. Vaše číslo nebude nikde zveřejněno ani poskytnute třetí straně. Neposílame zákaznikům akční nabídky a jiné reklamní zprávy. Pokud potřebujete pomoc s oveřením objednávky, kontaktujte nás:
e-mail info@koupit-sablonu.cz
tel. 775357132
Co když má kreditní karta nemá CVV2 kód na zadní straně?
Zákazníci s kreditními kartami, které nemají CVV2 kód, mohou jednoduše ponechat pole pro CVV2 kód na naší stránce v části objednávky prázdné. Pokud karta má mít CVV2 kód, pak se objednávka nezdaří a kupující se musí obrátit na svou banku.
Jsou mé platby kreditní kartou zcela bezpečné?
Abychom mohli našim zákazníkům poskytnout platby různými způsoby, zpracováváme objednávky přes několik respektovaných a extrémně spolehlivých firem: Transact Pro, Google Checkout, PayPal a Moneybookers/Skrill. Všechny tyto společnosti používají SSL chráněná území. To znamená, že všechna vámi odeslaná data budou přijata a předávána pouze po úplném zašifrování (vždy zkontrolujte ikonu bezpečného připojení ve svém prohlížeči). Varování! Odesílejte informace o své kreditní kartě a fakturační údaje pouze přes bezpečné formuláře.
Mějte na paměti: Nikdy nepřipojujte jakékoliv informace, které nejsou nutné. Náš personál vás nikdy nepožádá o celé číslo kreditní karty nebo CVV kód. Všechny ověřovací postupy jsou prováděny automaticky a žádný člověk nemá přístup k vaší kreditní kartě.
Kam mám zadat slevový kód?
Mějte prosím na vědomí, že slevový kód můžete zadat na stránce nákupního košíku do příslušného pole v dolní části stránky.

Otázky po zaplacení

Můj odkaz již není aktivní. Co mám dělat?
Odkazy na stažení jsou aktivovány na dobu 3 dnů, během kterých budete moci šablonu stáhnout. Prosím, obraťte se na naše oddělení technické podpory na info@koupit-sablonu.cz, na tel. 775357132 nebo prostřednictvím live chatu (komunikace na chatu je v angličtině) a získat tak rychlou odpověď. Prosím, nezapomeňte poskytnout našim zástupcům technické podpory číslo Vaší objednávky, vaši e-mailovou adresu, kterou jste použili pro svůj nákup, své jméno a číslo šablony.
Neobdržel jsem odkaz ke stažení. Co mám dělat?
Nejprve se ujistěte, že jste svou e-mailovou adresu zadali správně.
Za druhé, zkontrolujte ve svém emailu složku SPAM, a ujistěte se, že e-mail s odkazem nebyl zadržen vašimi anti-spamovými filtry. E-mail vám byl odeslán z Template Delivery Service "billing@template-delivery.com".
Za třetí, můžete se obrátit na nás na info@koupit-sablonu.cz nebo bezprostredně na billing@template-help.com.
Obdržel jsem žádost o poskytnutí kopie svého pasu / řidičského průkazu nebo kreditní / debetní karty. Je to legální?
Ačkoli kreditní karta byla přijata obchodním systémem, vyhrazujeme si právo na naší vlastní kontrolu a boj proti podvodům. Je to jasně uvedeno v našich smluvních podmínkách. Ve všech případech podvodné činnosti on-line je to vždy prodávající, kdo utrpí ztrátu. Proto Vás žádáme, aby jste podstoupit náš ověřovací postup. Pomáhá nám to v zabránění růstu internetových krádeží a v udržení jedinečnosti našich produktů. Můžete zakrýt prostřední čísla vaší karty pro vaši bezpečnost. Můžete zakrýt citlivé informace na řidičském průkazu nebo pasu, včetně čísel a vaší fotografie (musíme vidět jen Vaše jméno na dokumentu). Za nepříjemnosti se omlouváme.
Koupil jsem si špatnou šablonu. Mohu ji vyměnit?
V souladu s našimi Podmínkami užívání a vracení peněz dodržujeme politiku bez vracení peněz a bez výměny kvůli specifické povaze produktu, který poskytujeme. Z technického hlediska nemůže existovat situace, kdy je dodána "špatná šablona". Před pokračováním k pokladně se zákazníkovi zobrazí náhled šablony z nákupního košíku, aby se ujistil, že se jedná o šablonu, kterou si vybral. Jiná šablona nemůže být dodána.
Jak se dozvím, jestli moje platba prošla?
Transakce s kreditní kartou se zobrazí okamžitě po obdržení povolení, dostanete stvrzenku potvrzující platbu ihned po zpracování platby.
Chybně jsem zadal svůj e-mail při objednání
Kontaktujte prosím nás a poskytněte nám vaši správnou emailovou adresu. Ihned Vám zašleme odkaz na vaši správnou e-mailovou adresu! info@koupit-sablonu.cz
Tel. 775357132
Ztracené soubory - jak je mohu znovu stáhnout.
Q: Můj počítač se zhroutil a já jsem ztratil mé šablony! Mohu je někde stáhnout znovu? A: Kontaktujte prosím náš přátelský tým podpory a poskytněte své kupní informace (jednu z následujících možností: vaše e-mailová adresa, číslo transakce, číslo objednávky, jméno držitele karty): info@koupit-sablonu.cz
Tel. 775357132
Odkaz nikam nevede
Ujistěte se, že nemáte omezení brány firewall, která zakazují tohoto stažení. Zkuste použít tento odkaz na jiném počítači. Pokud odkaz stále nefunguje, obraťte se na naši podporu pro získání dalšího odkazu.
Má odkaz platnost pouze 24 hodin?
Odkazy na stažení jsou aktivovány na dobu 3 dnů, během kterých budete moci šablonu stáhnout. Pokud odkaz během těchto tří dnů není z technických důvodů aktivní, pak prosím kontaktujte oddělení technické podpory na tel. 775357132 nebo e-mailem na info@koupit-sablonu.cz
Odkaz pro Vás zaktivujeme!